مشاوره مالی

فهرست مطالب این صفحه پنهان

مشاوره مالی

مشاوره مالی یکی از خدمات شرکت برناتکس کرج است که با داشتن زبده‌ترین مشاوران، حسابداران و حسابرسان خود، به بهترین شکل ممکن مشاوره در زمینه امور مالی و کسب‌وکارها را ارائه می‌دهد. در واقع امور مالی بخش مهمی از شرکت‌ها محسوب می‌شوند که لازم است به آن توجه ویژه‌ای گردد. مشاوران ما با راهکارهایی که در این زمینه انجام می‌دهند، در بهتر شدن این امور نقش مهمی ایفا می‌کنند.

انواع خدمات مشاوره مالی شرکت حسابداری برناتکس

شرکت ما انواع خدمات مشاوره مالی را در اختیار مشتریان خود قرار داده تا بدین سبب امور مالی آنها رشد و پیشرفت قابل توجهی داشته باشد. در واقع مشاوره مالی شرکت‌ها دارای اهمیت زیادی است که لازم است با آنها آشنا شوید. برخی از مهم‌ترین خدماتی که شرکت حسابداری برناتکس کرج ارائه می‌کند به شرح زیر است.

  • ارائه اظهارنامه‌های مالیاتی و آماده‌سازی مدارک رسمی
  • تدوین اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده
  • مالیات تکلیفی و مالیات فعالیت‌ها
  • تهیه گزارش صورت‌ها مالی و ارسال به پایگاه امور مالیاتی
  • آماده‌سازی مدارک دفتر کل، دفتر روزنامه، درآمد و هزینه

ارائه اظهارنامه‌های مالیاتی و آماده‌سازی مدارک رسمی

یکی از خدمات شرکت حسابداری ما ارائه اظهارنامه‌های مالیاتی و آماده‌سازی مدارک رسمی است که به موجب آن باید اسناد و مدارک مطابق با اساسنامه آماده شوند. در هنگام ثبت شرکت یک کد اقتصادی و شناسه ملی به شما داده می‌شود که نشان می‌دهد جزو مودیان مالیاتی هستید. به همین صورت شما باید مطابق با قوانین مالیاتی کشور در زمان‌های مقرر اقدام به پرداخت مالیات‌های لازم کنید.

 اظهارنامه مالیاتی یکی از مدارکی است که به‌صورت خوداظهاری بوده یا سازمان امور مالیاتی در اختیار شما قرار داده و مطابق با آن، محاسبه مالیاتی انجام می‌شود. تدوین این اظهارنامه بر اساس صورت‌های مالی و استانداردهای حسابرسی انجام شده و باید در زمان مقرر ارائه شود.

مشاوره مالی در زمینه تدوین اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده

مالیات بر ارزش افزوده جزو مالیات‌هایی است که کسب‌وکار موظف به پرداخت آن هستند. این نوع مالیات یک مالیات چند مرحله‌ای است و در مراحل مختلفی چون تولید و توزیع و خدمات اخذ خواهد شد.

مودیان باید مالیات بر ارزش افزوده را به‌صورت دوره‌ای به سازمان مالیاتی کشور، پرداخت کنند. تدوین و آماده‌سازی اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده جزو وظایف بخش حسابداری شرکت‌ها محسوب می‌شود. دریافت گواهی ارزش افزوده از مهم‌ترین تکالیف سازمان اقتصادی و مالیاتی است.

مشاوره مالی در زمینه مالیات تکلیفی و مالیات فعالیت‌ها

همه مؤسسات در همه جای کشور مکلف به پرداخت مالیات تکلیفی و مالیات فعالیت‌ها هستند. این نوع مالیات‌ها را باید به‌صورت ماهانه و سالانه پرداخت کرد. به موجب این مالیات، سازمان‌ها مکلف‌اند فعالیت‌های خود را بررسی نموده و پس از محاسبه آن، مبلغ به دست آمده را به حساب دارایی بپردازند. در این زمینه مشاوران ما خدمات مالیاتی را به مودیان ارائه می‌کنند و از این طریق با تدوین گزارش‌های مالی مطابق با استانداردها و همچنین آماده‌سازی مدارک لازم، به بهبود و قانونی شدن فعالیت آنها کمک می‌کنند.

شرکت حسابداری برناتکس کرج برترین خدمات مالی و مالیاتی

مشاورین ما همواره آماده پاسخگویی به سوالات شما در امور مالی و مالیاتی کسب و کارتان در کوتاه ترین زمان ممکن هستند.

مشاوره مالی در زمینه تهیه گزارش صورت‌های مالی فصلی و ارسال به پایگاه امور مالیاتی

از جمله فعالیت مهمی که بنگاه‌های اقتصادی باید به آن توجه کنند، ارائه گزارش صورت‌های مالی فصلی است. این اقدام به‌صورت اینترنتی انجام شده و لازم است تا از طریق کارشناسان حسابداری انجام شود.

درصورتی‌که شرکت‌ها نسبت به تسلیم گزارش تعلل کرده و در زمان مقرر آنها را ارائه نکنند، مشمول جریمه خواهند شد. سازمان‌ها باید گزارش فصلی را هر 90 روز و 45 روز آخر فصل تحویل دهند. متخصصان شرکت ما در زمان مناسب اقدام به ارائه این گزارش‌ها نموده و از جریمه شدن سازمان جلوگیری می‌کنند.

مشاوره مالی در زمینه آماده‌سازی مدارک دفتر کل، دفتر روزنامه، درآمد و هزینه

مدارک مالی جزو بخش‌های مهم هر سازمان است. این مدارک شامل دفتر کل، دفتر روزنامه و صورت درآمد و هزینه بوده که باید مطابق با استانداردهای حسابداری آماده شوند. این مدارک برای دفاع از فعالیت‌های اقتصادی سالانه تدوین می‌شود.

عدم توجه به معیارهای حسابداری در تدوین این مدارک باعث رد شدن آنها توسط سازمان مالیاتی و جریمه شدن شرکت خواهد شد. وظیفه مهمی که متخصصان حسابداری بر عهده دارند این است که با نهایت دقت و مطابق با اساسنامه‌ها، اقدام به تدوین این مدرک نمایند.

مشاوره مالی کیست؟

آنچه باعث موفقیت بسیاری از کسب‌وکارها شده، نوع سرمایه گذاری آنها است. در واقع شاید بسیاری فکر کنند که داشتن سرمایه زیاد سبب پیشرفت بیشتر خواهد بود، اما موضوع مهمی که در این مورد وجود دارد این است که افراد با نحوه سرمایه گذاری آشنایی داشته باشند.

مشاوره مالی می‌تواند به کسب‌وکارها برای انجام اقدامات مالی و پیشرفت در آن کمک بزرگی کند. مشاوران مالی ما ابتدا اهداف و نیازهای کسب‌وکار شما را در نظر گرفته و بر همین اساس بهترین راهکار را ارائه می‌دهند.

انواع امور مشاوره مالی

مشاوره مالی متناسب با فعالیت‌های شرکت دارای انواع مختلفی است. یعنی شما بسته به فعالیت اقتصادی خود می‌توانید از انواع مشاوره مالی کمک بگیرید. به‌صورت کلی، مشاور مستقل مالی و مشاور مالی دارای تخصص خاص از انواع آنها هستند که حیطه وظایف هر یک از آنها متغیر است.

مشاور مستقل مالی به‌صورت عمومی در همه امور تخصص داشته و مشاوره بی‌طرفانه ارائه می‌کند، این در حالی است که مشاور دارای تخصص خاص، تنها در یک زمینه مانند امور بیمه تخصص دارد.

علت استفاده از خدمات مشاوره مالی چیست؟

شما در دو صورت ممکن است به امور مشاوره خدمات مالی نیاز پیدا کنید، یا اینکه بخواهید به‌صورت شخصی یک سرمایه گذاری انجام دهید، مثلاً خریداری یک خانه، یا برای پیشرفت کسب‌وکارتان است. در هر صورت شما می‌توانید از مشاوره امور مالی در سطح متوسط یا پیشرفته کمک بگیرید.

 این مشاوران با دانشی که در این زمینه دارند، بهترین راهکار را ارائه داده و سبب کاهش هزینه‌ها و افزایش سود کسب‌وکارها خواهند شد. وجود این مشاوران برای حیات یک کسب‌وکار حائز اهمیت است، زیرا آنها عملکرد مهمی چون نظارت بر جریان نقدی، سودآوری، درآمد و هزینه‌ها دارند.

مشاوره مالی در حوزه منابع انسانی

یکی از مهم‌ترین دارایی‌های سازمان، منابع انسانی است. سازمان‌ها جهت به‌کارگیری، حقوق و دستمزد کارکنان باید برنامه‌ریزی داشته باشند. کمک‌گرفتن از مشاور مالی در زمینه‌های سیستم پرداخت حقوق، قرارداد کاری، طراحی سیستم پاداش، آموزش کارکنان، بیمه کارکنان، استخدام نیروی انسانی و بسیاری از موارد دیگر، لازم و ضروری است.

شرکت حسابداری برناتکس، مشاوره مالی در حوزه منابع انسانی را ارائه داده و با بررسی دقیق میزان حقوق و آشنایی با قوانین بیمه به هر چه بهتر شدن فعالیت‌های مالی شرکت کمک می‌کند.

خدمات مشاوره مالی

مشاوره مالی در حوزه تأمین مالی

چرخه حیات سازمان‌ها به تأمین مالی وابسته است. کسب‌وکارها برای توسعه فعالیت‌های خود نیاز به تأمین مالی داشته تا از آن برای سرمایه گذاری، خرید تجهیزات و فعالیت‌های اقتصادی، استفاده کنند. با توجه به گسترش و تنوع کسب‌وکارها، نیازهای آنها نیز با تغییراتی روبرو بوده که روند تأمین مالی را تحت تأثیر خود قرار داده است. مشاوران و متخصصان شرکت ما بهترین روش‌های با کمترین هزینه را برای تأمین مالی کسب‌وکار متناسب با نیازها و اهداف پیشنهاد می‌دهند.

 مشاور مالی یا وکیل مالیاتی کیست؟

مشاور مالی یا وکیل مالیاتی به شخصی گفته می‌شود که علاوه بر داشتن دانش حسابداری و مالی، نسبت به قوانین مالیاتی نیز تخصص دارد. مشاور مالی دو وظیفه مهم پشتیبانی مالیاتی و دادرسی مالیاتی را بر عهده دارد. مشاورهای مالی دارای درجه وکالت نیستند اما می‌توانند با داشتن وکالت از طرف شرکت‌ها به رسیدگی امور مربوط به مالیات آنها بپردازند.

تعرفه مشاوره مالی در کرج

میزان تعرفه مشاوره مالی در کرج تحت تأثیر چندین فاکتور است. تعرفه مشاوره‌های مالی ساده برای امور کوچک قاعدتاً کمتر از تعرفه‌های مشاوران مالی برای امور پیچیده و بزرگ است؛ بنابراین تعرفه‌ای که لازم است شما پرداخت کنید، بستگی به نوع مشاوره دارد. برخی از هزینه‌ها به‌صورت ثابت بوده و برخی دیگر متناسب با سرمایه گذاری تغییر می‌کند. درصورتی‌که قصد دارید از مشاوره مالی برای ادامه فرایند کمک بگیرید لازم است تا شرایط، اهداف و استراتژی مشخص شود.

مشاوره مالی رایگان

شرکت حسابداری برناتکس جهت ارتقا و بهبود فعالیت‌های اقتصادی مؤسسات و بنگاه‌ها اقدام به ارائه مشاوره خدمات مالی رایگان نموده که این می‌تواند کمک بزرگی برای کسب‌وکارهای کوچک و نوپا باشد.

مشاوره مالی تلفنی

یکی از مواردی که سبب تسهیل استفاده از خدمات مالی شده، مشاوره تلفنی شده است. در واقع مشاوره خدمات مالی تلفنی این امکان را برای کسب‌وکارها فراهم می‌کند تا در کمترین زمان از مشاوره مالی استفاده کنند.

مشاوره مالی تصویری

افراد برای بهره‌مندی از مشاوره خدمات مالی می‌توانند به‌صورت تصویری در جلسات با زمان مشخص شرکت کنند. مشاوره خدمات مالی تصویری یک راه کم‌هزینه و کم‌دردسر برای کسب‌وکارها محسوب می‌شود.

مشاوره مالی در کرج

مشاوره خدمات مالی در کرج با توجه به اهداف و استراتژی شرکت‌ها انجام می‌شود. شرکت حسابداری برناتکس راه‌حل‌های مناسب برای جلوگیری از جرائم مالیاتی، انجام سرمایه قابل برگشت و کمک در هزینه‌های غیرحضوری ارائه می‌دهند.

خدمات انجام مشاوره مالی در کرج

تخصص در امور حسابداری و مالی برای کسب‌وکارها حائز اهمیت است. کسب‌وکارها اعم از بزرگ و کوچک، تولیدی یا صنعتی و دائمی یا موقت به امور مشاوره مالی نیاز دارند. شرکت حسابداری برناتکس کرج با داشتن کادری مجرب، کلیه امور مالی شرکت‌ها را به بهترین نحو انجام می‌دهند. خدمات مالی شرکت‌ها شامل امور پرسنلی، تهیه صورت‌های مالی، تجزیه و تحلیل حساب‌ها، تهیه ترازنامه و بسیاری از موارد دیگر است.

شرکت حسابداری برناتکس کرج برترین خدمات مالی و مالیاتی

مشاورین ما همواره آماده پاسخگویی به سوالات شما در امور مالی و مالیاتی کسب و کارتان در کوتاه ترین زمان ممکن هستند.

مشاوره مالیاتی

مشاوره مالیاتی

یکی از خدمات مهم شرکت برناتکس کرج، ارائه مشاوره مالیاتی است. این خدمات با خدمات مالیاتی تفاوت دارد. در واقع وجود قوانین پیچیده‌ و بخشنامه‌های گسترده، تهیه گزارش‌های مالی را کمی سخت کرده و نیاز به تخصص دارد. این پیچیدگی‌ها سبب اتلاف وقت و هزینه شرکت‌ها و سازمان‌ها خواهد شد.

همچنین به دلیل عدم دانش امکان جریمه مالیاتی نیز وجود دارد. شرکت برناتکس با داشتن متخصصان مجرب و زبده خود توانسته با قدرت هرچه تمام‌تر به حل مسائل مالیاتی، مالی، حسابداری، حسابرسی، بیمه‌ای، مشاور سرمایه‌گذاری و بسیاری از موارد مهم مالی بپردازد.

شرکت حسابداری برناتکس کرج برترین خدمات مالی و مالیاتی

مشاورین ما همواره آماده پاسخگویی به سوالات شما در امور مالی و مالیاتی کسب و کارتان در کوتاه ترین زمان ممکن هستند.

انواع خدمات مشاوره مالیاتی

ارائه انواع خدمات مشاوره مالیاتی شرکت حسابداری برناتکس کرج سبب تسهیل انجام این امور برای شرکت‌ها و مؤسسات شده است. این شرکت با داشتن تیمی حرفه‌ای خدمات زیر را به مودیان مالیاتی ارائه می‌کنند.

  • تهیه و تنظیم اظهارنامه مالیاتی
  • ثبت‌نام و تنظیم اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده
  • مشاوره درمورد مالیات عملکرد، تکلیفی و ارزش افزوده
  • تنظیم گزارش‌ها فصلی
  • تنظیم گزارش حقوق پرسنل

تهیه و تنظیم اظهارنامه مالیاتی

مودیان مالیاتی باید در زمان‌های مقرر اقدام به تحویل اظهارنامه مالیاتی به همراه اسناد و مدارک مالی خود به اداره مالیاتی کشور کنند. بسیار مهم است که برای تدوین اسناد و مدارک مالی نهایت دقت اعمال شده و هیچ‌گونه خطایی در آنها وجود نداشته باشد.

در مواردی که مودیان نسبت به این نکته بی‌توجهی نمایند مشمول جریمه خواهند شد. همچنین زمان تحویل اظهارنامه و این مدارک نیز اهمیت بالایی دارند. ارائه امور مشاوره مالیاتی از طرف متخصصان، این کار با کمترین هزینه انجام خواهد شد.

ثبت‌نام و تنظیم اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده

مالیات بر ارزش افزوده یکی از قوانینی است که در چند سال اخیر به مالیات‌های پرداختی اضافه شده است. در هر مرحله از تولید کالا به ارزش افزوده آن اضافه شده و مشمول پرداخت مالیات از جانب مصرف‌کننده خواهد شد.

پرداخت‌کننده مالیات بر ارزش افزوده ممکن است مصرف‌کننده اولیه، بیانبینی یا مصرف‌کننده نهایی باشد. فروشنده هر سه ماه یکبار باید برای پرداخت این مالیات اقدام کرده و در صورت عدم پرداخت، مشمول جریمه خواهد شد. تهیه و تنظیم این نوع اظهارنامه باید با دقت و صداقت انجام شده تا جریمه‌های مالیاتی را به دنبال نداشته باشد.

مشاوره درمورد مالیات عملکرد، تکلیفی و ارزش افزوده

یکی از مهم‌ترین مسائل شرکت‌ها، پرداخت مالیات است. هرگونه تخلف و پنهان‌کاری در این خصوص باعث جریمه آنها خواهد شد؛ بنابراین بسیار مهم است که اسناد و مدارک مرتبط با آن، توسط افراد خبره و آشنا با این قوانین انجام شود.

همچنین با توجه به قوانین جدید که درمورد مالیات‌ها، زمان، میزان آنها، مدارک لازم و موارد دیگر اعمال می‌شود، لازم است تا شرکت‌ها نسبت به آن آگاهی لازم داشته باشند.

 تنظیم گزارش‌ها فصلی

مودیان مالیاتی برای تنظیم گزارش‌ها فصلی می‌توانند به سایت تعیین شده مراجعه کنند. روش بر خط و غیر بر خط برای آنها فراهم شده که در صورت تمایل می‌توانند از هر کدام برای ارسال گزارش‌ها استفاده نمایند.

در روش بر خط که به‌صورت آنلاین است مودیان باید یک سری فرم را پر کرده و در انتها کد رهگیری دریافت نمایند. در روش غیر بر خط از نرم‌افزارهای لازم استفاده شده و پس از آماده‌سازی گزارش‌ها از طریق سایت ارسال می‌شود.

تنظیم گزارش حقوق پرسنل

رسیدگی به امور پرسنل به‌عنوان یکی از ارکان مهم شرکت‌ها حائز اهمیت است و باید مورد توجه قرار بگیرد. نحوه پرداخت حقوق و مزایا، نحوه قرارداد، محاسبه بیمه و مالیات آنها و بسیاری از موارد دیگر جزو اموری است که باید به آنها پرداخته شود.

صاحبان کسب‌وکار مطابق با قوانینی که هر ساله تعیین می‌شود و همچنین درصدها مربوط به آن، اقدام به پرداخت مالیات‌های مربوطه نمایند.

شرکت حسابداری برناتکس کرج برترین خدمات مالی و مالیاتی

مشاورین ما همواره آماده پاسخگویی به سوالات شما در امور مالی و مالیاتی کسب و کارتان در کوتاه ترین زمان ممکن هستند.

مشاور مالیاتی یا وکیل مالیاتی کیست؟

مشاور مالیاتی یا وکیل مالیاتی به شخصی اطلاق می‌شود که در حوزه حسابداری و مالیاتی تبحر داشته و به دفاع از موکل خود در پروند‌‌ه‌های مالیاتی می‌پردازد. وی با استفاده از دانش خود، اثبات می‌کند که محاسبات بر اساس استانداردهای حسابداری انجام شده است.

وکیل مالیاتی در کلیه امور بیمه، مالیات، حسابداری و حسابرسی می‌تواند اظهار نظر داشته باشد و لایحه‌های مربوط را تنظیم نماید.

انواع مشاوره مالیاتی

انواع مشاوره مالیاتی وجود دارد که هر یک از آنها به اقتضای شرایط دانش خود را در اختیار اشخاص یا کسب‌وکارها قرار می‌دهند. انواع این مشاور‌‌ه‌ها به‌صورت زیر است:

  • مشاوره مقطعی: به‌صورت تمام‌وقت و در صورت نیاز مشاوره می‌دهد.
  • مشاوره همراه: در این صورت مشاور مدارک شرکت را بررسی کرده و اقدام به مشاوره و بررسی حضوری می‌کند.
  • مشاوره موردی: در این حالت مشاور تنها در خصوص برخی از موارد مشاوره داده و نیاز به استمرار فعالیت نیست.

مشاوره مالیاتی مدیران

یکی از را‌‌ه‌های درآمد دولت، مالیات‌ها هستند و به همین دلیل پرداخت مالیات‌ها اهمیت زیادی دارد. انواع مالیات‌ها برای اشخاص حقیقی، حقوقی و شرکت‌ها وضع می‌شود که آنها باید برای پرداخت به‌موقع آن اقدام کنند.

مالیات مدیریت یکی از انواع مالیات بوده که برای مدیران در نظر گرفته شده است. این نوع مالیات برای شرکت‌های خرد و کلان وجود دارد و مشاوره مالیاتی مدیریت به آنها برای پرداخت قانونی و به‌موقع مالیات کمک می‌کند.

مشاوره مالیاتی اصناف

بسیاری از افراد فکر می‌کنند که مالیات‌ها تنها مختص افراد حقوقی بوده و خود مشمول پرداخت مالیات نیستند. این در حالی است که دارایی و فروش افراد در بسیاری از موارد مشمول پرداخت مالیات خواهد شد.

مشاوره مالیاتی اصناف کسی است که دانش و تبحر لازم برای تهیه اظهارنامه، محاسبه مالیات بر ارث، مالیات بر ارزش افزوده، مالیات بر اشخاص و اصناف، معافیت‌های مالیاتی، مالیات مستغلات و پروند‌‌ه‌های مالیاتی را دارد.

مشاوره مالیات حقوق

مطابق با ماده 82 قانون مالیات مستقیم، درآمدی که افراد حقیقی و حقوقی بر حسب مدت‌زمان کار و به‌صورت نقد یا غیرنقدی به دست می‌آورند، مشمول پرداخت مالیات است. محاسبه و شناسایی این مبلغ به عهده کارفرماست.

باتوجه به اهمیت پرداخت مالیات‌ها، کارفرماها باید با دقت هر چه تمام‌تر برای محاسبه و پرداخت این نوع مالیات‌ها اقدام کنند. همچنین قوانینی برای کسر و معافیت‌های مالیاتی وجود دارد که نیاز به مشاوره مالیات حقوق است.

مشاوره مالیاتی برای معافیت مالیات حقوق

ماده 84 قانون مالیاتی کشور، برای برخی از مشاغل که درآمد آنها کمتر از میزان تعیین شده است، معافیت مالیاتی تعیین می‌کند. میزان این معافیت هر ساله مطابق با قوانین تغییر کرده و برخی از افراد در این دسته قرار می‌گیرند.

علاوه بر میزان درآمد، موارد دیگری وجود دارد که به‌موجب آن، برای افرادی خاص، معافیت مالیاتی در نظر گرفته می‌شود. در هر صورت نیاز به مشاوره مالیاتی برای معافیت مالیات حقوق وجود دارد تا از این طریق اشخاص حقیقی و حقوقی نسبت به پرداخت یا عدم پرداخت آن مطابق با قانون عمل کنند.

خدمات مشاوره مالیاتی برای بدهکاران مالیاتی

درصورتی‌که افراد و کسب‌وکارها مشمول پرداخت مالیات باشند و جهت پرداخت، اقدام نکنند، بدهی مالیاتی ایجاد می‌شود. با توجه به مشکلاتی که ممکن است بر اثر بدهی مالیاتی به وجود بیابید، تبدیل به دغدغه بسیاری از افراد شده است.

اشخاص حقیقی، حقوقی و شرکت‌ها می‌توانند از طریق سایت الکترونیکی مالیات از میزان بدهی مالیاتی خود اطلاعات به دست بیاورند. خدمات مشاوره مالیاتی برای بدهکاران مالیاتی، باعث می‌شود تا این افراد در زمان مقرر برای پرداخت مالیات اقدام نموده و از بدهی مالیاتی جلوگیری کنند.

مشاوره مالیاتی بر اجاره

واحدهای مسکونی که در شهرها با جمعیت بیش از 100 هزار نفر قرار دارند و خالی از سکنه هستند، مشمول پرداخت مالیات می‌شوند. میزان مالیات پرداختی به‌ازای هر سال که این دستگا‌‌ه‌ها خالی بمانند محاسبه خواهند شد.

البته برخی معافیت‌ها نیز برای این موارد وجود دارد. مشاوره مالیاتی بر اجاره ضمن برآورد میزان مالیات، نسبت به معافیت‌ها و استفاده از آنها به نفع اشخاص، اطلاعات لازم دارد.

مشاوره مالیاتی رایگان

مشاوره خدمات مالیاتی رایگان ممکن است به طور محدود وجود داشته باشد. در واقع امور مالیاتی اهمیت بالایی دارند و نیازمند دانش و تخصص بسیاری است. اما برخی از شرکت‌ها برای رفاه حال مشتریان خود این خدمت را به‌صورت رایگان ارائه می‌کنند.

 مشاوره مالیاتی تلفنی

درصورتی‌که افراد زمان لازم برای مراجعه به دفاتر شرکت‌های حسابداری و مالیاتی برای اخذ مشاوره ندارند می‌توانند از مشاوره خدمات مالیاتی تلفنی برای انجام امور خود استفاده کنند. این گزینه هزینه کمتری نسبت به مشاوره حضوری نیز دارد.

مشاوره مالیاتی تصویری

 یکی از مزیت بسیاری از شرکت‌های حسابداری این است که مشتریان می‌توانند از مشاوره مالیاتی تصویری استفاده کنند. در واقع آنها در هر شهری که باشند می‌توانند با این روش، از مشاوره مالیاتی برای حل مسائل خود بهره‌مند شوند.

مشاوره مالیاتی در کرج

وجود مشاوره مالیاتی در کرج باعث شده تا افراد بتوانند از انواع خدمات مالیاتی آنها استفاده کنند. شرکت برناتکس در کرج ارائه‌دهنده انواع مشاور‌‌ه‌ها در زمینه بیمه، مالیات، حسابداری، حسابرسی و بسیاری از امور مالی است.

تعرفه خدمات مشاوره مالیاتی در کرج

تعرفه خدمات مشاوره مالیاتی در کرج تحت تأثیر بسیاری از عوامل است. میزان این تعرفه متناسب با نوع پرونده‌ای که مورد ارزیابی قرار می‌گیرد متفاوت خواهد بود. بهره‌مندی از خدمات مشاوره مالیاتی شرکت‌ها نسبت به سایر مشاور‌‌ه‌های مالیاتی مقرون‌به‌صرفه‌تر خواهد بود.

انجام امور و خدمات حسابداری در کرج

شرکت حسابداری برناتکس کرج انواع خدمات مربوط به حوزه مالی را ارائه می‌دهد. متخصصان مجرب این شرکت کلیه امور مربوط به مشاوره مالیاتی اصناف، مشاوره مالیاتی مدیریت، مشاوره مالیات حقوق، مشاوره مالیات بر اجاره و بسیاری امور مشاوره مالیاتی دیگر را به اشخاص حقیقی، حقوقی و شرکت‌ها عرضه می‌کنند. متخصصان شرکت ما برای کسب سود بیشتر کسب‌وکارها بر امور مالی آنها نظارت داشته و مطابق با قوانین به تنظیم لوایح و گزارش‌های مالیاتی می‌پردازند.

شرکت حسابداری برناتکس کرج برترین خدمات مالی و مالیاتی

مشاورین ما همواره آماده پاسخگویی به سوالات شما در امور مالی و مالیاتی کسب و کارتان در کوتاه ترین زمان ممکن هستند.

آپدیت قدیم در سال 1400

خدمات مشاوره مالیاتی چیست؟

همانطور که از قبل اشاره کردیم شرکت برناتکس کرج در حوزه خدمات اجرایی و مالیاتی فعالیت گسترده ای دارد، اما یکی دیگر از خدمات مجموعه مشاوره در انجام این خدمات است که در این روش خدمت رسانی فقط نقش مشاور را دارد. قوانین پیچیده، بخشنامه‌های متعدد و ابهام و تعارض در قوانین، ایجاد یک گزارش مالی و ارائه آن جهت امور مالیاتی را کاری بسیار دشوار و تخصصی کرده است. این دشواری و پیچیدگی نه‌ تنها باعث اتلاف وقت سازمان‌ها و شرکت‌ها می‌شود، بلکه در نهایت موجب پرداخت مالیات‌هایی بمراتب سنگین می‌شود و خسارت‌های گاه جبران‌ ناپذیری را برای شرکت‌ها و سازمان‌ها به همراه می‌آورد.

ما در چه امور مالیاتی مشاوره میدهیم؟

شرکت برناتکس کرج بعنوان یکی از قدرتمندترین شرکت‌های ارائه‌ دهنده خدمات مالی و مالیاتی در کرج و تهران با به خدمت گرفتن برجسته‌ترین، با تجربه‌ ترین و با دانش‌ ترین حسابداران، مشاوران و وکلای مالیاتی، آماده ارائه خدمات مشاوره مالیاتی به شرکت‌ها، سازمان‌ها و کسب‌وکارها است. خدمات میزان ارقام پایا شامل: انجام مشاوره مالیاتی، مالی و بیمه‌ای، طراحی و اجرای سیستم‌های مالی، خدمات حسابداری و حسابرسی، دادرسی مالیاتی، مشاوره در امور سرمایه‌گذاری و تنظیم بودجه و حسابرسی مالی، مالیاتی و بیمه است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


پنج − 5 =