مشاوره امور بازنشستگی

مشاوره امور بازنشستگی


خدمات تنظیم لوایح اداره کار

یکی از خدمات مهمی که شرکت حسابداری برناتکس کرج شرکت حسابداری برناتکس کرج ارائه می‌کند، تنظیم لوایح اداره کار است. آنچه درمورد خدمات تنظیم لوایح اداره کار اهمیت دارد، تخصص و آشنایی با قوانین و مفاد آن است که کارشناسان ما، با تجربه‌ای که در این زمینه دارند، می‌توانند لوایح را تنظیم نمایند.

درواقع لوایح برای دفاع از حقوق طرفین دعوا در دادگاه است و درصورتی‌که که لوایح با دقت بالا تنظیم شده و قدرت بالایی برای دفاع داشته می‌تواند در رأی قاضی اثر زیادی داشته باشد.

شرکت حسابداری برناتکس کرج برترین خدمات مالی و مالیاتی

مشاورین ما همواره آماده پاسخگویی به سوالات شما در امور مالی و مالیاتی کسب و کارتان در کوتاه ترین زمان ممکن هستند.

خدمات تنظیم لوایح اداره کار شرکت حسابداری برناتکس کرج

با اینکه قوانین جامع و کاملی در رابطه با کار وجود دارد، اما زمانی که موضوع شکایت مطرح می‌شود، چگونگی استفاده از این قوانین اهمیت زیادی پیدا می‌کند.

شرکت برناتکس از متخصصان مجربی برخوردار است که در زمینه تنظیم لوایح اداره کار با قدرت و دانش زیادی عمل می‌کنند. انواع خدمات تنظیم لوایح اداره کار توسط شرکت ما ارائه می‌شود که در زیر به بررسی آنها پرداخته‌ایم. این خدمات شامل موارد زیر است:

  • تنظیم لایحه دفاعیه برای هیات های اداره کار
  • تنظیم دادخواست و لایحه دعاوی اداره کار
  • تنظیم لایحه اداره کار بصورت غیرحضوری
  • لایحه دفاعیه کارفرما در اداره کار
  • لایحه دفاعیه حادثه ناشی از کار
  • تنظیم لایحه مالیاتی

تنظیم لایحه دفاعیه برای هیات‌های اداره کار

نوشته‌هایی که توسط طرفین دعوا با هدف اثبات حق و دفاع از آن در دادگاه ارائه می‌شوند، لایحه می‌گویند. به طور کلی ارزش و اعتبار لایحه بسیار بالا و انسجام آن نیز قوی است؛ زیرا لایحه ارائه شده می‌تواند اثرگذارتر از اظهارات وکیل متخصص نزد قاضی باشد.

لازمه تنظیم لایحه دفاعیه و ارائه آن در دادگاه، کسب اطلاعات جامع و کاملی از موضوع دعوا و کاربرد متون و مواد و اصطلاحات حقوقی مرتبط با موضوع دعوا است. وکلای مجرب و متخصص دادگستری در این زمینه از اطلاعات کافی برخوردارند و تنظیم لایحه را به شکل تخصصی انجام می‌دهند.

معمولاً لایحه تنظیم شده به‌منظور تکمیل مطالب، به دادگاه تقدیم می‌گردد، بنابراین این لازم است طرفین دعوا که قصد ارائه دادخواست به دادگاه و رسیدن به حق خود را دارند، نسبت به فنون نگارش لوایح اداره کار اطلاعات کافی داشته باشند و آنها را رعایت کنند.

تنظیم دادخواست و لایحه دعاوی اداره کار

با اینکه قانون کار شامل قوانین کامل و جامعی است، با این حال زمانی که بحث شکایت مطرح می‌شود‌، نوشتن لایحه‌ای کامل و جامع مطابق با قانون اداره کار، اهمیت فراوانی دارد. ممکن است وضعیت یا موردی رخ دهد که در آن حق با کارگر یا کارفرما باشد اما عدم مهارت کافی برای دفاع از خود توسط فرد دارای حق، باعث پایمال شدن حق او می‌شود.

در همین راستا توانایی نگارش لایحه‌ای جامع و کارآمد در دعاوی اداره کار و همچنین استناد درست به مواد مختلف موجود در قانون کار، گام اول دفاع از حقوق صاحب حق است.

گاهی ممکن است به دلیل بی‌اطلاعی فرد شاکی، قوانین موجود برای حمایت از فرد دارای حق در دادخواست مطرح نشود. در نهایت همین بی‌اطلاعی سبب می‌شود فرد به حق خود نرسد؛ بنابراین یک وکیل متخصص اداره کار باید اقدام به تنظیم دادخواست و لایحه‌ای کارآمد نماید.

 وضعیت حقوقی بازنشستگی پس از فوت بیمه‌گذار

فوت سرپرست و بی‌سرپرست شدن یکی از مشکلاتی است که برای بسیاری از خانواده‌ها به وجود می‌آید. درصورتی‌که سرپرست یک خانوار فوت شود، بازماندگان آن، علاوه بر نیاز به حمایت‌های عاطفی، به حمایت‌های مالی نیز، نیاز دارند. بر همین اساس به خانواده متوفی حق و حقوقی تعلق خواهد گرفت. البته این نکته قابل ذکر است که حقوق پرداختی جزو اموال وراثتی محسوب نمی‌شود. بر همین اساس قوانینی برای حمایت از اعضای خانواده بی‌سرپرست وجود دارد.

مستمری فرد فوت شده به بستگان درجه یک آن در صورت وجود برخی شرایط پرداخت خواهد شد. وضعیت حقوقی بازنشستگی پس از فوت بیمه‌گذار برای بستگان وی بدین صورت است که همسر، فرزند و پدر و مادر وی مشمول پرداخت بیمه خواهند شد. اما برای این پرداختی، قوانینی نیز وجود دارد. همسر بیمه‌گذار تا زمانی که مجدد ازدواج نکند، می‌تواند از مستمری استفاده نماید. همچنین اگر ازدواج کرده و همسر دوم نیز فوت شود، می‌تواند از حقوق همسر اول خود استفاده نماید.

فرزندان بیمه‌گذار فوت شده نیز درصورتی‌که، کمتر از 18 سال سن داشته یا دچار ازکارافتادگی باشد، مشمول پرداخت بیمه خواهد بود. والدین بیمه‌گذار با شرط داشتن سن بیش از 60 سال برای پدر و 55 سال برای مادر از حقوق بیمه‌گذار بهره‌مند خواهند شد.

شرکت حسابداری برناتکس کرج برترین خدمات مالی و مالیاتی

مشاورین ما همواره آماده پاسخگویی به سوالات شما در امور مالی و مالیاتی کسب و کارتان در کوتاه ترین زمان ممکن هستند.

شرایط لازم برای بازنشستگی تأمین اجتماعی

برای بازنشستگی تأمین اجتماعی شرایطی وجود دارد که لازم است بیمه‌گذاران از آن اطلاع داشته باشند. بیمه‌گذاران می‌توانند با مشاوره خدمات بازنشستگی از جزئیات این شرایط و گستردگی موارد حقوقی، آگاه شوند. شرایط لازم برای بازنشستگی تأمین اجتماعی در زیر بیان شده است.

  • طبق ماده 76 قانون تأمین اجتماعی افراد با داشتن 60 سال سن برای مردان و سابقه 20 سال پرداخت بیمه و همچنین 55 سال برای زنان با پرداخت 20 سال حق بیمه، مشمول دریافت مستمری بازنشستگی از تأمین اجتماعی هستند. اما سؤالی که در این رابطه ممکن است برای بیمه‌گذاران به وجود بیاید این است که آیا با سن کمتر از 60 و 55 سال نیز می‌توان بازنشسته شد؟ برای بازنشستگی در سن کمتر از 60 و 55 سال، لازم است تا افراد دارای سابقه بیمه به مدت 30 سال و حداقل 50 سال سن برای مردان و 45 سال برای زنان داشته باشند.
  • شرط دیگری که برای بازنشستگی تأمین اجتماعی وجود دارد، مربوط به افرادی است که در مشاغل سخت فعالیت می‌کنند. این افراد می‌توانند با پرداخت 20 سال متوالی یا 25 سال متناوب حق بیمه، بدون محدودیت سن، بازنشسته شوند.
  • شرایط خاص دیگری که برای زنان در نظر گرفته شده این است که در صورت داشتن حداقل 42 سال و سابقه پرداخت بیمه به مدت حداقل 20 سال می‌توانند بازنشسته شوند. اما شرط مهمی که در این خصوص وجود دارد، این است که آنها باید در زمان اعلام بازنشستگی مشمول قانون کار باشند.

مشاوره بیمه تأمین اجتماعی

امروزه بسیاری از کسب‌وکارهای اقتصادی ارتباط مستقیمی با بیمه تأمین اجتماعی دارند. با توجه به گستردگی فعالیت‌های تأمین اجتماعی اشراف بر آنها توسط مدیران و فعالان اقتصادی کاری سخت و زمان‌بر خواهد بود. به همین دلیل این افراد از مشاوره بیمه تأمین اجتماعی برای استفاده از خدمات آن استفاده خواهند کرد. مشاوران شرکت حسابداری برناتکس از مهارت و دانش کافی در این حوزه برخوردار بوده و بهترین مشاوره‌ها را ارائه می‌کنند.

مشاوره امور بازنشستگی رایگان

افرادی که شرایط لازم برای پرداخت هزینه‌های مشاوره ندارند می‌توانند از مشاوره امور بازنشستگی رایگان برای انجام امور مربوطه استفاده نمایند. بسیاری از شرکت‌ها این خدمت را به افراد ارائه می‌کنند.

مشاوره امور بازنشستگی تلفنی

یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای برقراری ارتباط با مشاوران، استفاده از تلفن است. بدین صورت افراد در هر شهری که باشند می‌توانند از مشاوره امور بازنشستگی تلفنی بهره‌مند شوند. نکته جالب توجه در این روش، هزینه‌های کمتر مشاوره است.

مشاوره امور بازنشستگی تصویری

یکی از تحولاتی که در فناوری ارتباطات به وجود آمده، قابلیت ارتباط تصویری با افراد است. همچنین می‌توان برای امور بیمه‌ای نیز از این قابلیت استفاده کرد. افراد با مشاوره امور بازنشستگی تصویری، می‌توانند در کمترین زمان با مشاوران ارتباط برقرار کرده و مشکلات خود را حل نمایند.

مشاوره امور بازنشستگی در کرج

مشاوره امور بازنشستگی در بیشتر شهرها و اقصی نقاط کشور وجود دارد. این باعث شده تا افراد بتوانند به‌راحتی از مشاوره‌های آنان استفاده نمایند. مشاوره امور بازنشستگی در کرج نیز، این امکان را برای بیمه‌شدگان فراهم می‌کند تا از خدمات آنها در این شهر بهره‌مند شوند.

تعرفه مشاوره امور بازنشستگی در کرج

یکی از دغدغه‌های بسیاری از افراد برای دریافت مشاوره، تعرفه‌های آن است. میزان تعرفه تحت تأثیر بسیاری از عوامل بوده که مراجعان باید از آن مطلع باشند. ساعت پاسخگویی، تجربه مشاور، میزان خدمات ارائه شده و دانش مشاور، از جمله عوامل اثرگذار بر تعرفه مشاوره امور بازنشستگی در کرج است.

انجام امور و خدمات حسابداری در کرج

آنچه که برای انجام امور و خدمات بیمه‌ای و حسابداری و مالی اهمیت دارد، تجربه، تخصص و اعتبار شرکت‌هایی است که از خدمات و مشاوره آنها استفاده می‌شود.

شرکت حسابداری برناتکس کرج در این زمینه توانسته قدرت خود را اثبات کرده و در بسیاری از موارد مانند مشاوره کسب‌وکار، خدمات حسابرسی، امور بیمه‌ای، مشاوره امور بازنشستگی، اظهارنامه‌های مالیاتی و بسیاری از موارد دیگر، عملکرد رضایت‌بخشی داشته باشد.

شرکت حسابداری برناتکس کرج برترین خدمات مالی و مالیاتی

مشاورین ما همواره آماده پاسخگویی به سوالات شما در امور مالی و مالیاتی کسب و کارتان در کوتاه ترین زمان ممکن هستند.

خدمات گذشته شرکت برناتکس

خدمات مشاوره امور بازنشستگی

در خدمات مشاوره امور بازنشستگی شرکت میزان ارقام پایا به شما بازنشستگان عزیز مشاوره در مورد انجام امور مالی و یا سرمایه گذاری و نیز حل مسائلی در مورد بیمه و مستمری و سایر مسائل می‌دهیم و سوالات پر تکرار شما را پاسخ می‌دهیم. سوالاتی چون:

  • نحوه محاسبه حقوق بازنشستگی بعد از دریافت بیمه بیکاری به چه صورت می باشد ؟
  • چگونه همزمان از بیمه درمانی بانک و بیمه تامین اجتماعی بدون دفترچه استفاده کنم ؟
  • در صورت استفاده از استراحت پزشکی در دو سال آخر سوابق بیمه محاسبه حقوق بازنشستگی چگونه است؟
  • آیا امکان دریافت ۲۵ روز حقوق با استفاده از ۵ سال سابقه ارفاقی در زمان بازنشستگی وجود دارد ؟
  • آیا کمک هزینه عائله مندی به مستمری بگیران بازمانده می گیرد ؟
  • چطور به بازرس تامین اجتماعی ثابت کنم طلاقم صوری نیست تا مستمریم قطع نگردد ؟
  • چه مزایایی در زمان بازنشستگی به کارگران تعلق می گیرد ؟
  • نحوه محاسبه حقوق بازنشستگی بر اساس مقایسه سابقه کار چگونه است ؟
  • زنان شاغل در چه سنی بازنشسته می شوند و حداقل چقدر سابقه کار باید داشته باشند ؟
  • و …

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


6 − چهار =